2015. július 2.

Kritika 11.: (Gond)terhes

Sziasztok. Most így ebéd után, jóllakottan jöjjön is egy kritika. Nagyon örülök, hogy rendeltetek tőlem, mert imádok kritikát írni*-*


Fejléc: 
Nagyon szép, és letisztult illik is a bloghoz. A háttér egy picit fura, mivel nem nagyon látszik semmi sem. Én raktam volna még másféle képeket, nem csak textúrákat. Az a fekete valami, ott megrontja az össz képet. A feliratot már betűtípussal, valami szebbel írtam volna. 
10/9

Design:
Hát magáról a sablonról nem tudok mit mondani, mivel deviantArtos, szóval térjünk rá a többire.
Jó, hogy a szereplőknél nincsen kép, mivel az olvasó, saját maga képzelheti el a szereplőket. A könyvborító, végre nem az az agyonszerkesztett cuccmó, amit legtöbben készítenek, hanem egyszerű, de nagyszerű. Tetszik, hogy az első betűt a fejezeteknél nagyobbra vetted, és így sokkal szebb. Az jó, hogy a helyszínt is bemutatod, mert nem minden történetből derül ki, hogy hol is játszódik a történet.
10/10

Fülszöveg:
Mikor elolvastam, rögtön megfogott, és felkeltette az érdeklődésemet. Annyi még, hogy a Lexie helyett Alexandra-t írtam volna a helyedben, de ez nem nagy gond. Nem az a fülszöveg fajta, amibe írnak egy unalmas, helyesírási hibás szöveget, hanem az ami megfog, terjedelmes, és érdekes, és azt kiáltja, hogy OLVASS EL! 
10/10

Történet:
A történet a fülszövegben leírt dologgal kezdődik, ami nem gond. Mielőtt elkezdtem olvasni, legörgettem, és láttam, hogy mennyire hosszú, szóval úgy érzem jó lesz. 
Egy-két hibát találtam az elején:
"Az első pár hónapban arra fogtam, hogy anyátok itt hagyott titeket. Nem szóltam egy szót se."
helyett:
Az első pár hónapban arra fogtam, hogy anyátok itt hagyott titeket, erre nem szóltam egy szót sem.
A "lesütöm a szememet" helyett, lehetett volna valami olyasmi, hogy  hunyom le a szemem, vagy ehhez hasonló. 
Több gond nincsen vele, megfogott már az első rész, csak így tovább. Várom a következő részt, és nagyon eltaláltad a befejezést, mivel azt követeli, hogy jöjjön a következő. 
10/10*

Összesítés: 
40/39
Feliratkoztam a blogra, szóval várom a többi részt! Nagyon sajnálom, hogy ennyire rövid lett, a többi kritikádhoz képest ez lófaroknyi sincs, de nem tudok hosszabbat. Nem vagyok még profi ilyen blogok terén, szóval nem tudok ennél hosszabbat írni. A rosszabb blogokról, tudok hadoválni jó sokat, de erről nem lehet, mert nagyon is jó. Csak így tovább Netty♥
Puszil, és ölel: 
LUCY







1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Óóó, nagyon szépen köszönöm, feldobtad a napomat :)
    Örülök, hogy tetszett :*
    xxNetty

    VálaszTörlés